Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka
Výrobcovia / značky

FAQ - Časté otázky

Úvod Informácie FAQ - Časté otázky

 

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

Nie. Môžete však prísť o výhody pre registrovaných zákazníkov (bonusy, darčeky a pod.), preto odporúčame registrovať.



Môžem zmeniť svoju objednávku, po tom čo bola potvrdená?
Môžete. Stačí, ak zavoláte na náš zákaznícky servis na telefónne číslo +421 904 93 33 93 v Pondelok až Piatok medzi 9.00 -17.00. Môžete nás tiež kontaktovať s požiadavkov na e-mail info@najlepsiekrmivo.sk Radi s Vami dohodneme zmenenie objednávky na Vami požadovaný tovar.

 


Ako zistím stav svojej objednávky?
Po prihlásení nájdete v menu zákazníka voľbu Moje objednávky, kde je aktuálny stav všetkych Vašich položiek k náhľadu.

 


Ako rýchlo mi bude tovar doručený?
Tovar zasielame expresne kuriérskou spoločnosťou. Ak je tovar skladom a Vy pošlete objednávku počas pracovného dňa do 14-tej hodiny, tovar v rovnaký deň odošleme a kuriér Vám ho doručí nasledujúci pracovný deň. Ak objednávku pošlete až popoludní alebo počas víkendu, tovar odošleme nasledujúci pracovný deň. Pri tovare, ktorý máme skladom, je objednávky vybavená okamžite a tovar je posielaný ihneď.

 


Ako zistím, že máte tovar na sklade?
Takýto tovar je označený ikonou Na sklade a je možné Vám ho okamžite expedovať. 

 


Zabudli alebo stratili ste prihlasovacie heslo?
Stačí ak napíšete na info@najlepsiekrmivo.sk a Vaše heslo Vám pošleme na e-mail, ktorý ste uviedli pri registrácii.

 


Nebol mi doručený správny tovar, ktorý bol objednaný.
Vybavujeme Vaše objednávky s najväčšou starostlivosťou a snažíme sa doručiť všetko so 100% presnosťou. Je nám však veľmi ľúto ak sme Vám doručili zlý tovar. Prosím, pošlite nám v takomto prípade tovar naspať a my Vám zašleme správny tovar čo najskôr.

 


Ako viem, že moja objednávka bola dokončená správne?
Po tom ako dokončíte objednávku na našom e-Shope www.najlepsiekrmivo.sk, Vám príde na e-mail správa o úspešnom objednaní tovaru, spolu so všetkými informáciami o objednávke.

 


Môžem si nechať doniesť tovar aj inam ako domov?
Samozrejme. Ste v práci celý deň a nechcete si brať dovolenku, aby ste čakali na balíček ? Nechajte si tovar doručiť do práce, alebo kamkoľvek inde... (nezabudnite uviesť svoje telefónne číslo, aby vás mohol kurier kontaktovať).

 


Može tovar na adrese doručenia prebrať niekto iný?
Určiete áno. Tovar môže prebrať ktokoľvek, ak bude na adrese doručenia za Vás.

Novinky
OSOBNÝ ODBER TOVARU

Osobný odber tovaru je  možný nasledovne: Štvrtok: 9:00 - 17:00v iné dni je osobný odber tovaru možný po telefonickom dohovore (0903 93 33 93) Pred príchodom volať aspoň 30. min vopred.Neplatíte žiadne...

viac
OCHUTNÁVKA GRANÚL

Nechutia vášmu psovi granule? Neviete vybrať tie správne? Práve preto sme pre vás pripravili novú službu ,,ochutnávku granúl,, Ide o degustačné menu pre vašich vyberavých psíkov. Neplaťte zbytočné za veľké vrece a objednávajte...

viac
GRANULKY pre ÚTULKY

Zapojili sme sa do projektu GRANULKY PRE ÚTULKY. Ak chcete pomôcť psíkom v útulku môžete tak spraviť jednoducho cez našu stránku. Všetky informácie nájdete tu:GRANULKY PRE ÚTULKYĎAKUJEME za všetkých psíkov

viac

 

gooogle+ facebook najlepsiekrmivo

 

 
Copyright 2014 - 2018 © Najlepšie krmivo pre Vášho psa a mačku